A koronavírus járvány mindannyiunk életére hatással volt. Sokat dolgoztunk azon, hogy a járvány idején senki ne maradjon ellátás nélkül. A kizárólag telefonos megkeresés lehetősége elégtelen lett volna ennek megvalósítására.
Alkalmazkodtunk a megváltozott helyzethez. A járvány kezdetétől fogva új csatornákat nyitottunk Önök felé. Praxisunk a pácienseink további biztonságos ellátása érdekében háziorvosi szoftvert váltott.
A tapasztalatok és visszajelzések egyaránt azt mutatják, hogy a megváltozott - telemedicinális elemeket is tartalmazó - betegellátás jóval hatékonyabb munkavégzést, betegelállását tesz lehetővé. A telemedicina (33/2020. (IX. 16.) EMMI) rendelet biztosítja számunkra azt, hogy továbbra is éljünk az új lehetőgekkel, melyet a NetDoktor háziorvosi szoftver maximálisan támogat.
Kérem Önöktől az alább olvasható, új betegellátási rend betartását.
- A betegellátás előjegyzés alapján történik. Fontosnak tartjuk az előjegyzésnél, hogy figyelembe vegyük az ellátás sürgősségét szakmai szempontok alapján.
Ha bármilyen okból szeretné igénybe venni a háziorvosi ellátást, a megadott lehetőségek egyikén keressen minket röviden részletezve a megkeresés okát.
- ladrendelo@gmail.com
- +36 82 719 513-rendelő telefonszáma
Segítse munkánkat! A telefonos elérhetőség maradjon azon Pácienseinknek, akiknek más megoldás nem elérhető. A kapcsolatfelvétel céljaira - lehetőség szerint - részesítsék előnyben a fenti email címet.
- Akut panaszok esetén az ellátásigényt jelezzék minden nap 08.00-10:00 között e-mailben vagy telefonon (légúti, húgyúti fertőzés tünetei, hasi, mellkasi fájdalom, fejfájás stb.) Táppénz igénynél különösen fontos ez. Ha valaki nem tudja munkáját ellátni és szeretné, hogy ezt a háziorvosa igazolja, akkor a kérés bejelentése nem maradhat a rendelés végére. Kivétel az, ha a pácienst munkából küldik haza.
- Gyógyszerfelírási igényt, beutaló kérési igényt előtte való napon jelezzék kérem, így megkönnyítik a dolgunkat s mire Önök a patikába mennek érte , fent lesz a "felhőben"! A beutaló átvételi időpontját pedig megírjuk aktuálisan. Patosfai betegeknél külön fontos lenne mert így elő tudjuk készíteni az adott gyógyszereket mire jönnek másnap a kapott időpontra.
Rendelésünk első két órájában történik ezen bejelentések átnézése. Telefonon fogom felkeresni a további teendő vagy időpontegyeztetés megbeszélése céljából. Aktuális telefonszámot mindig adjon meg!
- A nem sürgős, gondozási, ill. kivizsgálási feladatokkal kapcsolatos teendők megbeszelése ezt követően - a rendelési idő második felében, kizárólag időpontra, előjegyzés alapján - lehetséges. (Ide tartozik a leletek megbeszélése, különböző kivizsgálásokkal kapcsolatos teendők, jogosítvány hosszabbítás, időszakos státuszfelvételek és minden tervezhető vizsgálat, orvos-beteg találkozás.)
Az előjegyzés az aktutális kapacitásunktól függ. Előfordulhat, hogy távolabbi időpontok adására van csak mód, azaz néhány napos/hetes várakozási idő alakul ki (különösen a megnövekedett számú légúti fertőzéses esetek időszakában).
- Leletei, e-receptjei követésére hasznos az ügyfélkapun keresztül elérhető EESZT ("felhő") használata. (Részleteket az ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK utolsó menüpontjában olvashat.) Örömünkre szolgál, ha minél többen használják! Ha EESZT használatra nincs lehetősége, akkor jegyezze fel a gyógyszerfelírás dátumát és kövesse naptárjában, rendszerint 90 napra látjuk el gyógyszerekkel.
- Laboreredményének, leleteinek megbeszélésére lehetősége van telefonon vagy indokolt esetben személyesen. Ha igénye van arra, hogy a labroratóriumi és egyéb leletei otthon rendelkezésére álljon használja az EESZT-t a kormányablakban történő ügyfélkapu regisztrációt követően.